czwartek, 27 listopada 2014

Komplet soutache - Amatis- fiolet z czernią

Jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych- fiolet z czernią
Łączy w sobie kreatywność i wymiar duchowy z tajemniczością i elegancją. 
Do kompletu soutache Amatis 
 dodałam perełki i kaboszon imitujący muszlę- mieni się perłowo. 
Całość jest dość delikatna i stonowana- bardzo kobieca. 
Komplet soutache Amatis - wisior i kolczyki- 
pasuje zarówno do jasnych ubrań jak i ciemnych. 
Mówiąc o kobiecości zacytuje Wam pewien Anonim, który znalazłam w sieci,
 prosty ale sympatyczny..

"Jestem jak kwiat - tak łatwo mnie zranić ...
Jestem jak motyl - tak trudno mnie złapać ...
Jestem jak nadzieja - tak łatwo mnie stracić ...
Jestem jak wiatr - tak trudno mnie zatrzymać ...
Jestem jak rzeka - nie oglądam się za siebie ...
Jestem jak ogień - niszczę złudzenie ...
Jestem jak wulkan - wybucham bez ostrzeżeń ...
Jestem jak kropla deszczu - żyję chwilą ...
Jestem jak dźwięk - rozbrzmiewam śmiechem ...
Jestem … "

Może Ktoś z Was ma ochotę dopisać ciąg dalszy..?;)

I biorąc pod uwagę, że ciągle mamy jesień zabieram Was w podróż muzyczną 
Andrzejem Piasecznym "Tej jesieni"..
miłego słuchania.....

  Tej jesieni







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...