niedziela, 11 stycznia 2015

Indywidualnie, szkice biżuterii sutasz na specjalne zamówienia..

Dzisiaj trochę inaczej...
zamiast gotowych zdjęć zaprojektowanej biżuterii sutasz..
pokażę Wam szkice dla Klientki..
czyli zapraszam za kulisy tworzenia..;)

 Zanim wezmę do ręki igłę i zacznę szyć, 
najpierw potrzebuję pomysłu..
który rodzić zaczyna się w głowie już podczas rozmowy z Klientem...
potem ołówek i czysta kartka...
pierwsze przymiarki,
 które następnie przenoszę na większy rozmiar i dodaję kolor...

W tym przypadku Klientka myśli o komplecie sutasz
czyli naszyjniku i bransoletce sutasz
do kolczyków Pełnia Księżyca, pamiętacie?:) 
Czarno- zielone..
 Postanowiłam zaprojektować bransoletkę sutasz
z kaboszonem w centrum. Dość prostą.
 Dodatkowo wykonałam trzy propozycje projektów naszyjnika sutasz,
 który ma być większy...

i teraz trzymam kciuki za wybór Klientki....:)










5 komentarzy:

  1. Dzięki, niedługo zaczynam szycie..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) wygląda to bardzo profesjonalnie :) ja jakoś nie umiem przenieść projektu na papier i szyję od razu. Próbowałam, ale zanim skończyłam rysować koncepcja się z pięć razy zmieniła, nie wspomnę o tym, co było jak zaczęłam szyć... :p

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem o czym mówisz :) ale czasami za duży chaos powstaje dlatego dobrze jest coś naszkicować ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...