czwartek, 15 stycznia 2015

Komplet sutasz Maureen; sutasz z Nocą Kairu

Do kolczyków Maureen zaprojektowałam bransoletkębroszkę sutasz
tak, że teraz jest już cały komplet sutasz
 Całość oczywiście w odcieniach czerwieni, czerni i złota,
 z kamieniami w dwóch rozmiarach. 
Bardzo lubię Noc Kairu, bardzo subtelnie połyskuje. 
Projekt uzupełniłam koralikami Toho w odcieniu rubinu. 
Tym razem komplet sutasz zaprojektowałam w technice haftu przestrzennego,
 jest lekki.
 Od tyłu delikatnie wykończony czarnym zamszem. 
Broszkę można kupić tutaj
Bransoletkę można kupić tutaj.










7 komentarzy:

  1. Właśnie zamówiłam sobie kulki nocy Kairu i z niecierpliwością czekam na paczuszkę, bo twoje prace tylko utwierdzily mnie w przekonaniu że warto!!! Ślicznie Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) uwielbiam te kamienie, właśnie za delikatny połysk..pasują do wielu odcieni..trzymam kciuki za Twój projekt ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały dobór barw!. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady :-). Jednak do poprawności zgłoszenia, należy oprócz banera, umieścić link do strony z wyzwaniem (podlinkować obraz). Jest jeszcze czas na uzupełnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) Zamieściłam linka pod banerem, mam nadzieję, że jest w porządku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Piękny komplet:) Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...