piątek, 20 lutego 2015

Biżuteria ślubna; komplet sutasz- Chabrowa biel

Naszło mnie na zaprojektowanie biżuterii ślubnej,
 a to dlatego, że jutro mam kolejną rocznicę ślubu:)
Dlatego powstały kolczyki i wisior na łańcuszek.
 Komplet sutasz uszyłam w odcieniu bieli i starego srebra,
 ożywiłam go granatem, w odcieniu chabrowego.
 Dodałam perły majorka i szklane koraliki Toho. 
Chciałam, żeby nie były za duże, każda część kompletu sutasz ma po 8 cm,
 od tyłu jest wykończona zamszem. 
 Do kolczyków dodałam małe serduszka w odcieniu złota.
 Cały komplet biżuterii ślubnej Chabrowa biel jest delikatny, ale elegancki.
 Co sądzicie? 

A Wy w jakiej biżuterii ślubnej szłyście do ołtarza lub..planujecie iść..?:)











Komplet ślubnej biżuterii można kupić tutaj.



Zdjęcia znalezione w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...