wtorek, 28 kwietnia 2015

Kryształowa zieleń; naszyjnik sutasz

Kryształowa zieleń to naszyjnik sutasz 
zaprojektowany specjalnie na konkurs w Royal Stone, "Randka w Limone". 
Postanowiłam spróbować swoich sił, w końcu kto nie próbuje ten nie wygrywa..:)

Uszyłam go w odcieniach soczystej, wiosennej zieleni
mojego ulubionego metalizowanego srebra i kochanej czerni.
 Uważam, że zieleń i tak przebija, więc wyszedł bardzo żywo:) 
Dodałam ślicznie fasetowane łezkowe kryształki i okrągłe, mleczne.
 Cudnie odbijają światło przy każdym ruchu!
 Dopełnieniem są koraliki Toho w kilku kolorach. 
Dość awangardowa forma, ale delikatna.
 Od tyłu minimalnie wykończyłam kremowym zamszem.
 Regulacja na łańcuszku.
Naszyjnik sutasz pasuje i na głęboki dekolt, 
i czarną, gładką powierzchnię bluzki, bądź sukienki. 
To trzymajcie kciuki:)











1 komentarz:

  1. A można publikować prace przed ukazaniem się oficjalnego albumu na fb? Bo mi się wydaje, że chyba nie... Mam nadzieję, że się mylę bo naszyjnik wyszedł naprawdę bardzo ładny i szkoda gdyby nie mógł wziąć udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...