piątek, 10 kwietnia 2015

Smoczy komplet sutasz; biżuteria na zamówienie; onyksy i hematyty

Komplet sutasz (naszyjnik i bransoletka)
 zaprojektowany na specjalne zamówienie..zamówienie romantyczne...
"....dla mojej żony z okazji 50- letnich urodzin..".
 Nie jedna z nas zapewne chciałaby doczekać takiej niespodzianki ;)

Dlatego powstał komplet sutasz w odcieniach czerni i srebra,
 w centrum fasetowane onyksy
wykończenie dwoma rozmiarami hematytów i szklanymi koralikami Toho. 
Komplet miał być elegancki i poważny..ale żeby nie było za smutno dodałam trochę chabru
Co myślicie? 
Od tyłu wykończyłam czarnym zamszem. 
Mam nadzieję, że Właścicielka kompletu sutasz, będzie zadowolona :)









2 komentarze:

  1. Chciałabym żeby mój ślubny był taki romantyczny, tylko nie koniecznie chciałabym żeby czekał aż do piecdziesiatki z zakupem tak fantastycznego prezentu :) komplet jest niesamowity :) piękny i bardzo wytworny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę, żeby mąż się ogarnął z odpowiednim prezentem, w odpowiednim czasie :) i dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...